Másodjára

2007.01.31. 00:53 | szegapeter | Szólj hozzá!

Címkék: szpe

Kedd este, szerda hajnal, igazából a kettő között számomra túl nagy különbség nincs. Azoktól, akik szerint ez nem igaz, ezúton bocsánatot kérek. Most pedig szeretnék mesélni egy kicsit magamról.
Szega Péternek hívnak, ezt bizonyára Ti is kitaláltátok már. Nem szeretem az internetes anonimitást, illetve ez így nem teljesen pontos. Nem szeretnék álnéven blogolni, jelentsen ez bármit is. Amit ide fogok írni, az mind olyan lesz, amit én teljes mértékben vállalok - nem csak az Interneten, hanem személyesen is. Így pedig fölösleges lenne valamilyen álnév vagy becenév mögé bújni.
Egyetemista vagyok. Budapesti vagyok. Nem vagyok benne teljesen biztos, de szerelmes is vagyok. És álmos vagyok, úgyhogy megyek aludni...

A bejegyzés trackback címe:

https://szegapeter.blog.hu/api/trackback/id/tr7232358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása